Les noves activitats del menjador

Hola som els alumnes de cicle superior.Tenim una novetat, al menjador  farem activitats amb el Genis, que és un jove contractat per l’ ajuntament per fer esports a l’hora del menjador, i l’ Anna també de l’ajuntament, per fer l’activitat de  plàstica.

Els dilluns els alumnes de educació Infantil faran jocs i esports, i els alumnes de  cicle inicial faran plàstica.

Els dimarts cicle inicial faran jocs i esports i cicle mitjà faran plàstica.

Els dimecres cicle mitja faran jocs i esports i cicle superior faran plàstica.

I els  dijous els alumnes d’infantil pinten i cicle superior fan jocs i esports.

Els divendres no hi haurà ni jocs ni  plàstica,  els alumnes faran les activitats normals.

Article escrit per Ramon. Atalaya i Salvador