ELS POEMES DE LA BIBLIO
19/06/24
Benvolgudes famílies,
Enguany hem exposat uns poemes ben variats a la biblioteca de l’escola. En el següent vídeo podeu veure com l’alumnat (des d’infantil fins a sisè) els han llegit en veu alta:
BIBLIOVIDEO
Benvolgudes famílies,
Enguany hem exposat uns poemes ben variats a la biblioteca de l’escola. En el següent vídeo podeu veure com l’alumnat (des d’infantil fins a sisè) els han llegit en veu alta:
BIBLIOVIDEO
Benvolgudes famílies,
Us adjuntem els vídeos dels dos cinquens representant l’obra. L’alumnat ha gaudit molt (i els mestres també) preparant-ho tot.
Ens sentim orgullosíssims de la feina d’aquests nens i nenes i esperem que vosaltres també ho gaudiu:
VÍDEOS 5A I 5B
P.S. La música que… Llegeix més»
Avui, amb l’alumnat de cinquè curs hem fet la sortida guiada pel que era Sabadell durant l’època moderna: una petita ciutat emmurallada. Els hem explicat un munt de curiositats. També hem visitat la Casa Duran. En aquest enllaç trobareu algunes imatges de la sortida:
SABADELL,… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Com sabeu, l’alumnat de cinquè avui hem fet una excursió pel rodal de Sabadell. Hem arribat fins Santiga, on hem dinat.
Us adjuntem un enllaç amb una selecció de fotografies i l’altre amb la ruta.
Ens ho hem passat molt bé!
CAMINS ANTICS
https://www.relive.cc/view/v8qk5J18wKO
Els dies 8 i 9 d’abril, els dos grups de cinquè hem anat a la Fundació 1859 Caixa de Sabadell a fer un taller de “Lego màquines simples”.
Descripció
Què tenen en comú un martell i una canya de pescar? I un rellotge de pèndol i un… Llegeix més»
L’alumnat de cinquè ha compartit amb els companys i companyes de tota la primària pel matí, i amb les seves famílies per la tarda, una mostra sobre la vida medieval.
A tal efecte, han organitzat cinc parades: jocs, cal•ligrafia, castells i catapultes, artesania i joglars.
A cada… Llegeix més»
Els grups de cinquè hem fet un taller de reciclatge d’oli, convertint-lo en sabó (apte per a la roba, vaixella, etc., no pel cos).
En primer lloc, hem revisat els conceptes de reciclatge, reutilització i reducció (“les tres R”).
Després, hem seguit curosament les instruccions de la… Llegeix més»
L’alumnat de cinquè ha anat a Riells del Fai i s’ho ha passat d’allò més bé fent:
Aquí teniu una petita mostra en… Llegeix més»
A cinquè estem aprenent coses sobre el món medieval. Ens hem dividit en sis grups d’experts per tal d’investigar diversos aspectes d’aquest període històric. Aquí podeu veure les nostres presentacions i el torn de dubtes:
Divendres 26 de gener, els dos grups de cinquè vam anar a passar el dia a Arbúcies. Vam fer unes activitats divertides al museu etnològic i després, al bosc, vam fer un petit vaixell amb suro i fulles i el vam fer surar en un… Llegeix més»