CELEBREM NADAL A CICLE INICIAL!

Avui ha estat un dia ple d’emocions pels nens i nenes de primer i segon!

Hem gaudit de la visita del patge reial i li hem donat la carta que hem fet entre tota la classe. Hem menjat una xocalata mmm…boníssima! I finalment hem fet cagar el tió, que ens ha portat uns regals molt bonics!

Si voleu veure com de bé ens ho hem passat, cliqueu a sobre de la imatge!

BONES FESTES FAMÍLIES!

A 6è celebrem el final del primer trimestre i l’arribada del Nadal

Avui a l’escola ha estat un dia de celebració on hem menjat xocolata mentre gaudíem de les actuacions dels nens, les nenes i els mestres de l’escola.  Per altra banda, hem tingut un espectacle de màgia i hem ballat per acomiadar el primer trimestre i donar la benvinguda als Nadals.

Els i les alumnes de sisè volem que us cuideu molt i també desitjar-vos unes bones festes!!

Ens retrobem al gener!!

VISUALITZA LES FOTOS AQUÍ

NADAL A EDUCACIÓ INFANTIL

Avui s’acaba el trimestre, aquest any no hem pogut celebrar-ho tots plegats però ho hem fet per classes i també ho hem passat molt bé.

Hem fet cagar el nostre tió, les cuineres ens han preparat una xocolatada boníssima per esmorzar, hem gaudit mirant a la PDI les Nadales dels altres nens i nenes de l’escola i hem lliurat la carta de Reis al Carter Reial que ens ha vingut a visitar.

Si voleu veure les fotos d’aquestes activitats cliqueu a sobre d’aquestes imatges:

Nadal a 3r

L’últim dia de classe hem fet diferents activitats molt divertides.  Ens ho hem passat molt bé!  Bones Festes !!!

Clica sobre la fotografia per veure més.

CONCERT DE NADAL 2020

Aquí ve el plat fort d’aquest Nadal a l’escola!
Amb aquests vídeos us desitgem un Bon Nadal i un Feliç any nou! Ens tornem a veure al gener amb les piles carregades i el cor ple d’esperança.
Us deixem amb tot un concert de Nadal al vostre… Llegeix més»

EL TREBALL D’AQUEST NADAL

Donem per finalitzat aquest trimestre amb una mostra de tot el que ha estat la preparació d’aquest Nadal. Unes festes que seran molt diferents i per aquest motiu des de l’escola hem posat tot l’esforç per mantenir intacte la il·lusió del nostre alumnat.

Volem agrair la seva dedicació als mestres, als alumnes, a les famílies i a l’AMPA. Aquí us adjuntem un enllaç per veure tot el treball d’aquests dies.

Vídeo carrusel de Nadal

Nadal 2020 a 4t

Avui, l’últim dia de classe, abans del Nadal, hem gaudit de una sessió de màgia i… de la XOCOLATA.

Bon Nadal, fins un 2021 ple de felicitat.

Clica sobre la foto per veure més

Football matches a 5è

[ENG] Hello, families! The 5th graders want to show you the result of a mini-project we have worked on during some lessons of this term. It’s a football match podcast! In it, you can hear us narrating a sports match between two teams from the… Llegeix més»