L’ESCOLA 25 AL FÒRUM DE L’ALIMENTACIÓ DE TERRASSA

Els ecodelegats i ecodelegades de Cicle Superior van assistir el passat 17 de maig al Fòrum de l’Alimentació que va tenir lloc a Terrassa. En aquest fòrum ens vam reunir per aprendre com una alimentació sostenible i responsable és un pilar fonamental per cuidar del medi ambient. El Forum va estar organitzat per la Fundació Catalana de l’Esplai i Excel·lentissim Ajuntament de Rubí ens fa facilitar un autocar perquè hi assistim més còmodament les escoles de Rubí.

En el fòrum van participar un total de 15 centres amb 77 alumnes; 25 mestres

Els objectius del Fòrum van ser:

• Tenir una visió general de l’alimentació saludable i sostenible.
  • Aterrar aquesta visió als centres escolars i a nivell familiar.
  • Compartir experiències entre els diferents centres i les diferents maneres de fer, per tal d’agafar noves idees.
  • Reflexionar sobre els compromisos que podem assumir en relació a la temàtica d’alimentació, tant a nivell de centre com a nivell familiar.

Felicitem als alumnes de Cicle Superior que van fer una molt bona feina participant en aquest Fòrum i representant la nostra escola: Aran Planchart, Júlia Baqués, Martina Bogdanel, Max Beltran, Sulayman Sarrouj i Aitor Lara!