PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ

PREINSCRIPCIÓ 2021-22

Carnestoltes 2020/2021

L’AFA un any més ens hem animat a participar a la festa de Carnestoltes, enguany un xic diferent degut a la situació sanitària, però és una festa plena d’alegria i gresca i això ens ajuda a portar millor el dia a dia que vivim.

Aquest any hem apostat per recordar bons moments viscuts els anys anteriors, ja sigui preparant les carrosses, el vestuari i fent xarxa entre les famílies i hem inclòs la comparsa del 2021, treballada a casa per les famílies, personal docent i no docent del centre que han volgut participar també.

Esperem que us agradi!!!


CARNAVAL 2021

Us compartim el vídeo del pregó i del testament del Carnestoltes.

Les comparses de tot l’alumnat us les vam retransmetre en directe a través del facebook de l’escola.

El cor del 25

Avui, per fi, hem pogut fer entrega dels diners recaptats amb el CD solidari que vam gravar el curs passat.

Volem tornar a agrair la col·laboració i la solidaritat de tothom en aquest projecte. Moltes gràcies!

El cor del 25

 

INFORMACIONS DE CONTACTE

Com ja sabeu, les famílies només podeu accedir al centre amb cita prèvia per fer alguna gestió o consulta.

Podeu trucar al telèfon de l’escola 93 551 75 82 i us donaran dia i hora per fer les gestions amb secretaria.

Per posar-vos en contacte amb el menjador, podeu trucar al telèfon 660 32 04 52 (Desi o Ester) o enviar un correu a l’adreça: Ceip25desetembre@camposestela.com

L’horari d’atenció de l’AFA, és de dilluns a divendres de 9.15 a 10h.

 

 

HORARI D’ENTRADES I SORTIDES

 ENTRADES I SORTIDES

PORTA D’INFANTIL

PORTA DE CONSERGERIA

PORTA DEL PATI DE PRIMÀRIA

9h /

16.20h

P4

1r

P5

3r i 5è

9.10h /

16.30h

P3

2n

4t i 6è

A les 12.30h i a les 15h hi ha un únic torn de sortida i entrada, que es farà per les portes assignades a cada nivell.

AJUTS DE MENJADOR

Us compartim el llistat amb els resultats dels ajuts del menjador per aquest curs. Clicant aquí.
També el podeu consultar al taulell d’anuncis de l’escola. Recordeu que els alumnes surten publicats amb l’IDALU
(el número identificatiu que vau fer servir per sol·licitar l’ajut).

Aprofitem per fer-vos arribar també la informació que ens indica l’Ajuntament en referència a les beques. Si teniu qualsevol dubte, adreceu-vos al mail i telèfons que s’indiquen aquí sota:

o   Aquest curs no es faran compactacions, només en els casos que estigui justificat per les circumstàncies familiars.

o   Les famílies que no van fer la sol·licitud, la poden fer durant tot el curs, però no han de deixar als nens al menjador fins tenir la resolució del CCVO.

o   Davant de dubtes  les famílies es poden adreçar al mail; ipj@ajrubi.cat o als telèfons; 630788458 i 935887000-ext.4114.

o   L’ajut del 100% de l’Ajuntament està condicionat pel sostre dels imports del reglament i la totalitat de l’ajut econòmic  no pot superar la quantia de 910€/any, que es correspon amb un ajut diari de 5€ aproximadament. La família haurà d’assumir l’import que excedeixi d’aquesta quantitat. Si la familia no es poguès fer càrrec d’aquest import les Treballadores Socials farien un estudi per valorar les possibilitats.

INFORMACIONS IMPORTANTS SOBRE L’INICI DE CURS

  • Declaració responsable que cal portar signada pel pare/mare o tutor legal, perquè l’alumne pugui accedir al centre. 

 

 

 

MATRICULACIÓ CURS 2020-21

Les famílies que tenen la plaça adjudicada al nostre centre, rebreu avui un correu electrònic amb tota la informació i documentació per fer la matrícula, així com l’enllaç i el telèfon per demanar cita prèvia.

Podreu passar per l’escola del 7 al 10 de juliol per recollir tota la documentació que haureu de portar el dia de la matrícula.

Les dates de matriculació són del 13 al 17 de juliol.

Qualsevol dubte, podeu escriure a secretaria@escola25desetembre.cat