INFORMACIONS DE CONTACTE

Com ja sabeu, les famílies només podeu accedir al centre amb cita prèvia per fer alguna gestió o consulta.

Podeu trucar al telèfon de l’escola 93 551 75 82 i us donaran dia i hora per fer les gestions amb secretaria.

Per posar-vos en contacte amb el menjador, podeu trucar al telèfon 660 32 04 52 (Desi o Ester) o enviar un correu a l’adreça: Ceip25desetembre@camposestela.com

L’horari d’atenció de l’AFA, és de dilluns a divendres de 9.15 a 10h.

HORARI D’ENTRADES I SORTIDES

ENTRADES I SORTIDES

PORTA D’INFANTIL

PORTA DE CONSERGERIA

PORTA DEL PATI DE PRIMÀRIA

9h /

16.20h

1r

3r i 5è

9.10h /

16.30h

2n

4t i 6è

A les 12.30h i a les 15h hi ha un únic torn de sortida i entrada, que es farà per les portes assignades a cada nivell.

AJUTS DE MENJADOR

Us compartim el llistat amb els resultats dels ajuts del menjador per aquest curs. Clicant aquí.
També el podeu consultar al taulell d’anuncis de l’escola. Recordeu que els alumnes surten publicats amb l’IDALU
(el número identificatiu que vau fer servir per sol·licitar l’ajut).

Aprofitem per fer-vos arribar també la informació que ens indica l’Ajuntament en referència a les beques. Si teniu qualsevol dubte, adreceu-vos al mail i telèfons que s’indiquen aquí sota:

o   Aquest curs no es faran compactacions, només en els casos que estigui justificat per les circumstàncies familiars.

o   Les famílies que no van fer la sol·licitud, la poden fer durant tot el curs, però no han de deixar als nens al menjador fins tenir la resolució del CCVO.

o   Davant de dubtes  les famílies es poden adreçar al mail; ipj@ajrubi.cat o als telèfons; 630788458 i 935887000-ext.4114.

o   L’ajut del 100% de l’Ajuntament està condicionat pel sostre dels imports del reglament i la totalitat de l’ajut econòmic  no pot superar la quantia de 910€/any, que es correspon amb un ajut diari de 5€ aproximadament. La família haurà d’assumir l’import que excedeixi d’aquesta quantitat. Si la familia no es poguès fer càrrec d’aquest import les Treballadores Socials farien un estudi per valorar les possibilitats.

INFORMACIONS IMPORTANTS SOBRE L’INICI DE CURS

• Declaració responsable que cal portar signada pel pare/mare o tutor legal, perquè l’alumne pugui accedir al centre.

MATRICULACIÓ CURS 2020-21

Les famílies que tenen la plaça adjudicada al nostre centre, rebreu avui un correu electrònic amb tota la informació i documentació per fer la matrícula, així com l’enllaç i el telèfon per demanar cita prèvia.

Podreu passar per l’escola del 7 al 10 de juliol per recollir tota la documentació que haureu de portar el dia de la matrícula.

Les dates de matriculació són del 13 al 17 de juliol.

Qualsevol dubte, podeu escriure a secretaria@escola25desetembre.cat

DOCUMENTACIÓ DEL CURS 2020-21

DOCUMENTS COMUNS A TOTS ELS CICLES:
EDUCACIÓ INFANTIL:

Icon illustrations for digital document storage

CICLE INICIAL:
CICLE MITJÀ:
CICLE SUPERIOR:

COMIAT DEL CURS

Benvolgudes famílies,

En nom de tota la Comunitat Educativa de l’Escola 25 de Setembre us faig arribar aquest vídeo per acomiadar aquest curs tan diferent.

Moltes gràcies a totes les famílies pel recolzament que hem rebut en l’acompanyament escolar durant tot el temps que hem estat confinats i també gràcies als vostres fills i filles, els grans protagonistes, per haver-se adaptat a la situació de cada moment. Han estat uns campions!

Sense els vostres somriures i abraçades diàries, sense els vostres crits i les vostres rialles, sense la vostra presència al nostre costat ha estat tot més difícil, però, encara i així, hem superat el repte!!!!

Gràcies a tots i a totes. Esperem retrobar-nos al setembre!!!

US DESITGEM QUE GAUDIU MOLT DE L’ESTIU

Salutacions,

Núria Chipell

CONVOCATÒRIA AJUTS DE MENJADOR 2020-21

Ja ha sortit la convocatòria per als ajuts de menjador pel curs 20-21

Us enllacem la informació i l’imprès de la sol·licitud per a les famílies que esteu interessades.

Per a més informació, visiteu la web de l’Ajuntament en aquest enllaç.

Us adjuntem un tutorial per facilitar-vos els passos a seguir per fer l‘enviament TELEMÀTIC que és el preferible.

CRITERIS D’AVALUACIÓ DEL 3r trimestre

Famílies,

donada la situació excepcional d’aquest final de curs, com ja us vam explicar anteriorment, el 3r trimestre és lectiu i avaluable.

Aquesta avaluació, per això, no penalitzarà cap alumne, si de cas pot millorar l’avaluació final.

És per aquest motiu que hem adaptat els criteris d’avaluació a la situació actual:

CRITERIS D’AVALUACIÓ 3r TRIMESTRE