Feliç Nadal!

Bon dia, famílies i amics!
Avui és el primer dia de les vacances de Nadal! Unes dates d’allò més màgiques per a tots nosaltres. Aquest any segurament les haurem de viure amb més d’un canvi, però de ben segur que no perdran la seva essència. Des de… Llegeix més»

Amic invisible a ESO 1

Aquests any, tot i ser un Nadal una mica diferent, al servei d’ESO 1, no volem perdre les bones costums.
El dimecres a la tarda vam fer l’amic /ga invisible, i desprès una mica de berenar.
Els nostres amics i amigues van demostrar que sabien que és… Llegeix més»

El primer trimestre a EBO1

Hola famílies!
Per tal d’acomiadar aquest primer trimestre hem fet un recull de fotografies. Com podreu veure, hem realitzat un munt d’activitats;  hem jugat, hem pintat, hem experimentat, hem realitzat activitats de música i psicomotricitat, i de tant en tant també hem tastat alguna cosa!😋
Si cliqueu… Llegeix més»

Mans creatives a les estones de menjador

Us mostrem alguna de les propostes que hem realitzat durant les estones de menjador.
Esperem que us agradin.

#gallery-2 {
margin: auto;
#gallery-2 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 50%;
#gallery-2 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-2 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

CUINERS I CUINERES A TVA

Bon dia, famílies i amics!
Aquesta setmana el calendari d’advent ens va portar als alumnes una recepta per llepar-se els dits!
Bombons de xocolata!
El procediment va ser d’allò més divertit. Primer vam aixafar quicos i Kinder Bueno, a continuació vam desfer xocolata i ho vam barrejar dins… Llegeix més»