Observem els animals de l’escola

Al llarg del trimestre els i les alumnes del taller de Jardí hem fet un projecte STEAM sobre els animals que trobem a l’escola.
En aquest projecte hem construït una casa niu que hem col·locat a un arbre. Primerament vam fer un treball per observar els animals que podíem veure per nosaltres mateixos, seguidament vam col·locar una càmera davant la casa niu i vam fer hipòtesis sobre què veuríem. Com no vam poder observar els ocells, vam decidir observar els rat-penats amb la càmera i vam veure com habitaven al Siloé.
Finalment vam fer un recull dels animals que havíem observat.

Us deixem un recull perquè pugueu veure el nostre procés de treball científic.

Recull de fotos