Teatre “Finn Herman”

Benvolgudes famílies, compartim amb vosaltres el vídeo de la representació teatral “Finn Herman” realitzada pels alumnes del taller de teatre durant el Festival de Nadal d’aquest curs 2019-2020.

HEM TROBAT EL TIÓ!!

Sí, sí, sí!!! Tal com ho veieu!! Avui hem sortit el Grup 1 i el Grup 2 a veure si trobàvem un Tió pels voltants de l’escola i… Sí!! L’hem trobat ben tapadet amb fulles perquè fa fred i ens l’hem endut a l’escola per posar-lo tapat amb una manteta al costat del radiador i alimentar-lo fins que arribi el gran dia!! Ha sigut molt emocionant!!

Dia Internacional de les persones amb disCAPACITAT

El passat dimarts 3 de desembre, la nostra escola va participar en la celebració i organització del dia Internacional de les persones amb discapacitat juntament amb l’ACUDAM, Llar Terres de Ponent i l’Associació per la Salut Mental del Pla d’Urgell. A més a més també hi van assistir alumnes d’altres escoles de Mollerussa.

Durant l’acte es va llegir un manifest i entre tots vam crear l’arbre dels desitjos tot buscant complicitats acostant la realitat de les persones amb discapacitat als escolars i alhora treballar en el foment de valors.

Enllaç al vídeo de Mollerussa televisió.

Dia Internacional dels Drets dels Infants

El passat 19 de novembre es va celebrar la diada dels drets dels infants a la Plaça de l’Ajuntament de Mollerussa.

La nostra escola hi va tenir una participació especial ja que una de les nostres alumnes, la Rut, va ser guanyadora, el curs passat, d’una placa que s’instal·là i inaugurà aquest mateix dia.

A la vegada vam fer entrega d’uns murals referents als drets dels infants que seran exposats a les botigues de la ciutat.

CASTALOWEEN

Benvolgudes famílies, el passat dijous, tots els alumnes de l’escola ens ho vam passar molt bé celebrant la castanyada i halloween. Els alumnes del taller de festes van preparar la festa. Després de piscina vam fer un vermut preparat pels alumnes del taller de cuina, els alumnes del taller de jardí van preparar la decoració i els alumnes del taller de teatre van representar una obra terrorífica. A la tarda ens vam pintar les cares i vam ballar molt!

La nova decoració de tardor

Hola famílies!!

Us volem ensenyar el raconet que hem decorat de Castanyada i Halloween! Esperem que us agradi molt, hem ficat ratpenats penjats de l’arbre, que les fulles han caigut al terra perquè estem a la tardor, ha sortit un bolet al costat de dues castanyes i hem decorat una carabassa de Halloween!

PROJECTE DE L’AIGUA: Boles d’hidrogel

Hola família!

Avui el grup 1, que som els Floquets de neu, hem estat preparant tota una peixera plena de boles d’hidrogel per jugar i experimentar amb elles! Hem tingut sensacions molt extranyes perquè aquelles boletes tant petitones, han anat creixent i tenen un tacte molt rugós.

Primer, hem obert la bossa de les boletes i amb una cullera les hem anat ficant dins la peixera, després cadascú de nosaltres anava a buscar un got amb aigua i el bolcàvem dins. Amb un moment han crescut!! Després, les hem tocat, tirat, hem posat les mans, hem posat els peus… Ens ho hem passat molt bé!

Taller de jardí: primers dies de tardor

Aquests primers dies de tardor, al taller de jardí hem fet la collita de fruita del nostre pati. Hem collit pomes, ametlles i olives. Les pomes, les hem donat al taller de cuina perquè ens fessin un berenar molt bo. Les ametlles, les hem pelat i tastat tota l’escola. D’olives n’hi havia molt poques. Ara només ens falta collir els codonys!