EL COS HUMÀ

Durant aquest curs, els alumnes del grup 3 (Alba, Roger, Antònia, Èric i Lucia) ens ho hem passat molt bé treballant el cos humà.

Mireu!

Excursió a la Finca Om i l’estany d’Ivars Vila Sana

Aquest dijous dia 16 el Siloé vam estar d’excursió!!! Primer vam anar a la Finca Om, a Vila Sana on vam poder disfrutar d’una passejadeta amb cavall després de pentinar-los i respatllar-los i també d’un tipi molt gran! Aquesta va ser la primera part de l’excursió i va ser genial!

La segona part de l’excursió va ser a l’estany d’Ivars Vila Sana, on vam dinar i vam poder gaudir de la natrualesa observant els animals que hi viuen: conills, ocells, diferents plantes…

Vam arribar tots molt cansats de fer tantes coses, però molt contents de l’experiència!

Participem a X(p)rimenta

El Grup 1 vam participar al concurs X(p)rimenta de ciències fent un experiment sobre la densitat. Vam barrejar tot de líquids i sòlids dins d’una botella i sabeu què va passar? Mireu, mireu!

Trobada Sardanista i Dia Mundial del Joc al Carrer

Dijous 25 d’Abril, va tenir lloc al pavelló de Mollerussa la trobada sardanista, on els alumnes del G3 i G4 vam ballar la mar de bé. Els companys que eren a la piscina, després van venir a veure’ns i els que normalment ens esperen a l’escola, també!!

A més, aprofitant que també era el Dia Mundial del Joc al Carrer, vam passar una bona estona al parc jugant a atrapar-nos!

Trobada Sardanista

Dia Mundial del Joc al Carrer

Visita de Ricard Bonmatí

El dimarts dia 30, ens va visitar en Ricard Bonmatí, un escriptor de contes i poesies per a nens i nenes. Va estar tot el dia amb nosaltres i vam fer un munt d’activitats divertides. Quan va arribar, ens vam presentar i ens va explicar qui era i què feia, després, nosaltres vam representar una obra de teatre escrita per ell. A continuació ens va explicar un conte fet expressament per a nosaltres i vam pintar amb pintura uns murals amb dibuixos del seu bestiari.

A la tarda, com que encara no en teníem prou, vam cantar i ballar un  munt de cançons!! Ens va obsequiar amb un dibuix fet per ell del conte que ens va explicar! Un dia molt intens!!

Pompons a l’Atelier Creatiu

Aquest dimecres passat, el G1 i G2 vam anar a la botiga de la mare de l’Andy, l’Atelier Creatiu a fer un taller de pompons amb llana. Ens ho vam passar molt bé i ens van sortir uns pompons súper originals i de colorets!

Veiem un mussol banyut!

Aquest dijous, amb els alumnes del taller de jardí, vam poder veure una parella de mussols banyuts! Va ser tot un descobriment i després de veure’ls vam estar buscant informació sobre aquestes aus. Vam descobrir que estan protegides!

Visita al Saló del Llibre Infantil i Juvenil

El dimecres 3 d’abril, tots els alumnes de l’escola vam visitar el 35è Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Mollerussa. Aquest any la temàtica gira al voltant de l’aigua i l’ACUDAM va participar en la realització de la decoració. Tots plegats vam poder gaudir d’un matí de contes ben interessants.

Maduixeres

A finals d’aquest hivern, amb els alumnes del taller de jardí, vam plantar maduixeres a l’escola. Ara comencen a madurar les primeres maduixes i aviat les tastarem!

Cantata “Florinda, la vaca pallassa”

El divendres 15 de març al vespre, alguns alumnes dels grups 2 i 3 van actuar a la X edició de la Cantata on hi participaven els alumnes de les escoles del Pla d’Urgell, dins de les activitats de Dinàmica Educativa Comarcal.

La Jove Orquestra de l’Escola Municipal de Música de Mollerussa, dirigida per Josep Miquel Mindan, va ser l’encarregada de la part instrumental. L’obra va ser interpretada al pavelló poliesportiu del Palau d’Anglesola.

A continuació podeu veure algunes fotografies i el vídeo de l’actuació.

Carnestoltes 2019

El divendres 1 de març vam celebrar el carnestoltes a l’escola. Aquest any, seguint el projecte del circ, vam venir tots disfressats de  diferents personatges. L’escola semblava tot un circ!