Teatre “El monstruo Rosa”

El dijous 21 de desembre, els alumnes del taller de teatre van representar el conte “El monstruo Rosa” de Olga de Dios. Un conte per entendre la diversitat com a element enriquidor de la nostra societat. Monstruo Rosa és un crit a la llibertat.

Vam gaudir molt i esperem que aquest vídeo us agradi!

Mobdub amb l’Institut la Serra

Els alumnes dels grups 4 i 5 del CEE Siloé, hem col·laborat en la realització d’un vídeo d’una cançó de Macaco que parla del respecte i la inclusió.

Han estat tres sessions de treball compartit amb el grup de 2n d’ESO de l’Institut la Serra. Ens ho hem passat molt bé amb aquesta activitat!

Us deixem l’enllaç per poder veure el vídeo i algunes fotografies.

Dia Internacional de la disCAPACITAT

Dilluns 3 de desembre, tots els alumnes de l’escola, hem participat del Dia Internacional de la Discapacitat.

Membres de l’ACUDAM, Llar Terres de Ponent i de la nostra escola Siloé, hem llegit el manifest on s’ha volgut reivindicar els drets de les persones amb discapacitats i la inclusió normalitzada en la societat.

Tots els nens i nenes del Siloé vam cantar la cançó “Puf el drac màgic” amb una part de la lletra inventada per nosaltres.

Finalment hem format un mosaic, on es distingia un llaç taronja, color vinculat a les entitats socials que treballen amb i per a les persones amb discapacitat; amb el missatge: “Creixem amb la diversitat”.

Enllaç al vídeo de Mollerusa TV

PREPAREM CASTÀLLOWEEN!

Aquest any, el taller de Festes i Tradicions som els encarregats de preparar i organitzar les celebracions de l’escola. Com que no ens decidíem si celebrar la Castanyada o Halloween, hem decidit celebrar CASTÀLLOWEEN!
A continuació podeu veure com hem decorat l’escola de Castàlloween!

• Llegeix més»

Festa de fi de curs!

El dijous 21 de juny, tots els alumnes de l’escola vam participar a la festa de fi de curs que, enguany, vam realitzar al Centre Cultural de Mollerussa. Vam representar la nostra versió de la pel·lícula E.T.

Els actors i les actrius estàvem molt nerviosos i emocionats. Va sortir molt bé i tothom ens va felicitar!

De concert a l’ACUDAM

El dimecres 13 de juny els alumnes dels grup 1 i 2 vam anar de concert a l’ACUDAM. Allí vam retrobar-nos amb excompanys de l’escola que ens van sorprendre amb les seves habilitats musicals amb el piano i la bateria. Vam acabar tots ballant i cantant al ritme de la bateria!

Acampada al Siloé

El divendres 1 de juny els alumnes dels grups 4, 5 i 6 ens vam quedar a dormir a l’escola. Durant la tarda vam estar fent jocs al pati i mirant una pel·lícula. Al vespre entre tots vam parar taula per sopar i a la nit vam anar a dormir ben tard ballant i gaudint de la festa.  El dissabte, després d’un bon esmorzar ens van venir a buscar els pares. Esperem poder-ho repetir!

Participem a la trobada esportiva de Mollerussa

El passat divendres 20 d’abril, set alumnes de la nostra escola vam participar a la VII Trobada Esportiva de Mollerussa. Hi havia uns 500 alumnes de 22 escoles del Pla d’Urgell.

Durant la trobada vam compartir equip amb altres nois i noies jugant a diferents activitats com futbol, hockey, aeròbic, el mocador, dodgeball, etc. Ens ho vam passar molt bé i vam acabar ben cansats i acalorats!

Matí de Sant Jordi a Mollerussa

Avui dia 23 d’abril tots els alumnes de l’escola hem anat a passejar per Mollerussa, hem gaudit de l’ambient de Sant Jordi veient les parades de llibres i roses.