Natació

Cada curs realitzem  l’activitat de piscina gràcies a lla iniciativa que promociona l’àrea Esport i Lleure de l’Ajuntament de Reus per a les escoles del nostre municipi.
La nostra escola, hi portem als alumn@s que creiem que per les seves necessitats és un benefici molt positiu.

A més de realitzar esport en un medi tan agradable com és l’aigua, i tots els beneficis que comporta, s’hi poden treballar diferents aspectes per a l‘alumn@ com són l’autonomia personal , els hàbits d’higiene i  les relacions interpersonals, tots aquests aspectes  incideixen positivament en el seu creixement personal i emocional.

En aquesta activitat els responsables del curset de natació són els monitors del Reus Deportiu , però els professionals de l’escola aprofiten aquesta ocasió per fomentar hàbits d’autonomia personal i col·laboraren amb els monitors davant possibles dificultats per atendre els alumnes.

Des d’aquí donem les gràcies a l’Ajuntament que, un curs més podem gaudir-ho cada setmana que hi anem!
ESPORT= SALUT
Gràcies!!!

L’organització també cobreix el transport dels alumnes des de l’escola a les piscines i l’assegurança dels participants.