CANÇONS AMB PICTOGRAMES

Ara que arriba el desembre, voldríem compartir amb vosaltres una pàgina web anomenada “País de Xauxa”, la qual disposa de molts vídeos i materials amb suport pictogràfic per poder gaudir i treballar des de casa.

Aquesta web té com a principal característica el fet que la cançó està il·lustrada amb els pictogrames corresponents a la lletra.

Com bé sabeu, a l’escola Horitzó els pictogrames són una part fonamental del nostre dia a dia, ja que ens permeten comunicar-nos, entendre’ns i expressar-nos tant als professionals com a l’alumnat. És per això, que creiem convenient compartir amb vosaltres aquest material en una època tan especial com Nadal.

A més, hem pensat que potser us agradaria treballar una petita estrofa d’una nadala amb els vostres fills/es i així poder-la cantar al sopar familiar.

A continuació us deixem l’enllaç a la pàgina web, on trobareu moltes cançons nadalenques i cançons d’altres temes.