La Vella Quaresma

Benvolgudes famílies
Com ja sabeu la Quaresma comença quan es posa fi a la festa del Carnaval, aquest any aquesta celebració comença el dimecres 14 de febrer i s’allarga fins al dissabte 30 de març. Aprofitant aquesta festivitat hem volgut oferir-vos una cançó la qual segueix… Llegeix més»

BONES VACANCES DE NADAL!

Benvolgudes famílies,
Com bé sabeu s’acosten les vacances de Nadal i volíem compartir amb vosaltres un recurs que ens sembla molt interessant pels vostres fills/es.
A la majoria dels infants els agraden les cançons, així que us volem compartir la pàgina “País de Xauxa” on hi trobareu,… Llegeix més»

ARASAAC

Hola famílies!
Com bé sabeu al centre fem servir diversos recursos per poder-nos comunicar i que els infants també puguin expressar allò que necessiten. Un dels materials que més utilitzem a l’escola són els pictogrames, ja que la imatge ajuda al nen/a a poder identificar i… Llegeix més»

SANT JORDI 2023

Com bé sabeu, aquest divendres a l’escola Horitzó celebrarem, juntament amb el nostre alumnat i obert a les famílies, la Diada de Sant Jordi. Per aquest motiu, creiem molt interessant poder compartir amb vosaltres un document on s’explica la Llegenda de Sant Jordi amb pictogrames,… Llegeix més»

La Primavera

L’escola Horitzó treballa des de diferents punts la millora de la comunicació de l’alumnat. Per aquest motiu, com a ajuda o reforç de la comunicació oral al centre, treballem tant amb suport pictogràfic, com amb LSC (llengua de signes catalana).
La llengua de signes catalana, coneguda… Llegeix més»

CANTATA 2023

De nou, a l’escola CEE Horitzó, hem signat alguna de les cançons que es faran a la Cantata d’aquest curs. A continuació us deixem amb les vídeos de tres cançons signades per les professionals Laura, Nerea i Júlia.

També us adjuntem la coreografia realitzada per la… Llegeix més»

Ja ha arribat el Carnaval a l’escola!!

Com bé sabeu l’escola Horitzó prioritza la comunicació dels infants. Per aquest motiu, el centre potencia el treball amb pictogrames, concretament els pictogrames d’ARASAAC. Aquesta eina facilita, ajuda i millora la comunicació entre famílies-alumnes/as i docents-alumnes/as. A més, utilitzar aquest suport com a eina de… Llegeix més»

Bones Festes!!!

Des de l’Escola Horitzó us desitgem que passeu molt Bones Festes!
Que tingueu un Bon Nadal ple d’il·lusions.
Un tancament del 2022 carregat de bons records.
I un 2023 ple de somriures.

Caga tió a l’escola.

Per tancar aquest primer trimestre i donar la benvinguda a les festes nadalenques a l’escola hem fet cagar el tió.
I de nou amb la col·laboració de l’Ampa.
Així que unes col·laboradores i participatives mares han ajudat a fer realitat aquesta activitat, decorant i gestionat la dinàmica… Llegeix més»

CANÇONS AMB PICTOGRAMES

Ara que arriba el desembre, voldríem compartir amb vosaltres una pàgina web anomenada “País de Xauxa”, la qual disposa de molts vídeos i materials amb suport pictogràfic per poder gaudir i treballar des de casa.
Aquesta web té com a principal característica el fet que la… Llegeix més»

ELS SUPORTS VISUALS

El llenguatge verbal és la via principal per comunicar i transmetre informació però, tot i que les explicacions verbals poden resultar molt útils per a la major part de la població, per a l’alumnat amb TEA solen ser insuficients o poc efectives.
Diferents estudis han… Llegeix més»

Sant Jordi arriba com un cavaller…

Hola a tothom! Per acabar el mes d’abril, hem treballat la llegenda de Sant Jordi! Vocabulari, la llegenda, els personatges i jocs interactius, diferents materials i activitats per tenir present una data tant important de la nostra cultura.

A LOGOPÈDIA TREBALLEM L’HIVERN!

Ja ha arribat l’hivern!
Així que a l’aula de logopèdia aprofitem per treballar-ne el vocabulari.
Com podeu veure a les fotos, ens ho passem molt bé perquè treballem amb activitats molt divertides: imatges, jocs, material real, cançons i contes.

Llegeix més»