Els del IFE sortim a veure els serveis que tenim al nostre abast

Una de les altres activitats que fem a l’IFE és sortir a l’entorn per conèixer els serveis que tenim al nostre abast.
Fent això treballem la nostra autonomia personal alhora que veiem de primera mà diferents iniciatives que podem utilitzar com a membres de la societat.
Aquest últim mes, els de segon d’IFE hem anat al Centre civic i la Biblioteca de Pineda mentre que els de tercer hem anat a la gossera de Mataró. Us deixem unes imatges d’aquestes sortides. Per cert, la de la biblioteca també la podeu veure als diferents perfils de xarxes socials que tenen i que podeu veure en aquest enllaç i en aquest altre.
Alumnat de tercer a la gossera de Mataró

Alumnat de segon a la biblioteca de Pineda