Acte de graduació de la tercera promoció del IFE

Avui s’ha celebrat l’acte de graduació de l’alumnat de quart d’IFE. Ha estat un acte molt bonic i emotiu. Aquesta promoció va començar la formació a l’escola el curs 2018-2019, la pandèmia ha coincidit amb els cursos centrals de l’itinerari. Un entrebanc que han superat amb molta determinació. Si mirem enrere veiem com el nivell de maduresa que han adquirit és molt gran. Deixaran una gran empremta per la seva manera de ser i de fer.
Us deixem amb un vídeo resum que s’ha projectat durant l’acte del seu pas per el centre.

I aquí podeu veure unes imatges  de l’acte de de graduació. L’àlbum complet el trobareu en aquest enllaç