“El Carnaval a la comunitat de petits”

Ha arribat el Carnaval!

Aquest any la temàtica escollida a la comunitat de petits ha estat el joc, molt important per al nostre desenvolupament. Partint dels interessos dels infants, entre tots els jocs que disposem a la comunitat, hem escollit les peces Lego. Hem jugat moltes estones, fet que ens ha permès treballar el pensament matemàtic, l’habilitat motriu fina, la concentració, la socialització… i elaborar la nostra magnífica disfressa. Hem tingut molta feina perquè ha estat necessari triar el color, pintar amb pintura… però hem gaudit molt en aquest procés,  i de la festa del dia del Carnaval!

I no només hem fet la disfressa! Amb anterioritat hem tingut la presència del Rei Carnestoltes amb les seves consignes i hem finalitzat la festa i la xerinola amb la Vella Quaresma.

Doncs, ara toca esperar al pròxim Carnaval…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *