Les nostres Etapes

En aquests espais podreu trobar articles i fotografies de cada una de les Etapes del nostre centre.

A la reunió d’inici de curs s’indica a cada família l’Etapa on està ubicat cada alumne.

Totes les Etapes celebren les festes tradicionals: Castanyada, Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi i Fi de curs, tot i que cada una d’elles realitza les activitats més adequades per als alumnes.

També cada Etapa participa d’unes activitats adequades als alumnes, diferenciades i pensades per als diferents grups.

Les sortides pedagògiques es realitzen en funció de diferents criteris, sempre partint de les característiques dels alumnes.

Els reculls fotogràfics i les explicacions s’aniran recollint en les pàgines corresponents, així com altres activitats que els grups vulguin compartir.