Menú Abril 2024

Menú d’ABRIL de 2024.

Cliqueu al menú que necessiteu visualitzar o descarregar 😀

MENÚ NORMAL
MENÚ NO CARN
MENÚ NO GLUTEN
MENÚ NO OU
MENÚ NO PEIX
MENÚ PLV-LACTOSA
MENÚ NO PORC

Activitat oberta: Cicle de l’Aigua

El passat dijous dia 25 els i les alumnes dels grups 17 i 18 de Secundària vam gaudir realitzant l’activitat oberta amb les nostres famílies. Durant el que portem de curs, a Medi, hem estat treballant com funciona el procés del Cicle de l’Aigua i havíem començat a realitzar unes maquetes en petits equips. Les famílies ens van ajudar a acabar aquest projecte tan xulo i, fins i tot, vam fer ploure dins del taller! Moltes gràcies als pares i mares que van venir i al Dani, el nostre conserge, que ens va donar un bon cop de mà!

Ens preparem pel Carnaval!!

A l’escola ja ens estem preparant pel Carnaval, hem fet un vídeo amb coreografia de la cançó Carnaval Katumpa, ja podeu practicar per a la festa!

Cursa de relleus INCLUSIVA

US ANIMEM A PARTICIPAR!!

“Com cada any, el proper dia 4 de febrer al matí tindrà lloc la Mitja Colomenca organitzada per la Unió Colomenca d’atletisme (UCA), que ha escollit l’associació CTNNB1 com la causa solidària d’enguany.

Habitualment, la Mitja acull la modalitat d’adults i la infantil però aquesta vegada la UCA ens ha animat a organitzar una cursa adaptada. Per això us volem presentar la primera cursa de relleus INCLUSIVA, en la que infants amb i sense diversitat funcional puguin formar equip per arribar a la meta plegats; perquè la discapacitat ens interpel·la a tots com a societat.

Aprofitant que l’esdeveniment serà al febrer, mes de les Malalties Minoritàries, hem volgut que aquesta cursa inclusiva doni visibilitat a diverses condicions minoritàries, inclosa la síndrome CTNNB1, que pateixen els nostres fills i filles. En aquest enllaç podeu trobar el formulari d’inscripció i consultar-ne les bases.

Si ademés voleu col·laborar amb la nostra causa ho podeu fer mitjançant les donacions voluntàries en la modalitat d’adults o a través de la inscripció a la modalitat infantil ordinària, que enguany té un cost de 2 euros. Aquests es pagaran en el moment de recollir el dorsal i aniran íntegrament destinats a la nostra Associació. Més informació i inscripcions a les modalitats ordinàries aquí.

En cas que vulgueu conèixer-nos un xic més podeu clicar en aquest vídeo o visitar el nostre perfil d’Instagram @asociacionctnnb1.

Tant de bo puguem compartir amb vosaltres una bonica jornada, que de ben segur serà molt emotiva per tothom.”

VOTACIONS AL CONSELL ESCOLAR

🗳️📄Benvolgudes, famílies,
Aquest curs s’han de renovar els membres del Consell Escolar.

Per la qual cosa, dimecres 22 de novembre es faran les votacions per escollir els i les representants de les famílies. De 10 a 16 h podeu venir a votar a l’escola. La vostra participació és important! Us hi esperem!!

Activitat de teatre

Aquest trimestre l’alumnat de primària ha gaudit de les sessions de teatre potenciant les seves
capacitats comunicatives convertint-se en pirates i/o experimentant amb les sorpreses que ens
dóna el fons marí. Les activitats s’han basat en l’expressió corporal i oral dels infants, la