Material escolar

INFORMACIÓ SOBRE LA QUOTA DE MATERIAL ESCOLAR

Tots els RESGUARDS DELS REBUTS S’HAN D’ENTREGAR A LA TUTORA DE L’ALUMNE/A.

En el moment de fer qualsevol pagament cal posar al CONCEPTE: el nom de l’alumne/a i cognoms.

Pel que fa l’agenda escolar s’entregarà quan l’alumne/a hagi fet el pagament del material.

Si teniu problemes per abonar la quota íntegrament o en el terminis establerts, us podeu posar en contacte amb la Secretària en aquest correu:

a8035623@xtec.cat

La quota del material escolar inclou diferents conceptes:

Material fungible: carpeta, retoladors, pintures, plastilina, vernissos, fulls, fulls de colors, fulls de dibuix, gomets, retoladors gruixuts, pinzells, cartolines, coles, tisores, paper d’embalar, paper de xarol, paper Pinotxo, paper metal·litzat, aquarel·les, eines per modelar plastilina i motllos, punxons, adhesius, fang, cinta adhesiva, fundes de plàstic, adaptadors per a escriptura, fotocòpies, enquadernacions, plastificacions, tintes, bombetes projectors…

Material didàctic: dossiers de treball elaborats per l’equip docent, reprografia, plataformes d’aprenentatge, material audiovisual, ambients, racons, jocs didàctics, eines pedagògiques, materials TIC, instruments, joguines, material d’educació física/psicomotricitat… (Alguns materials seran d’ús individual de l’alumnat i, en finalitzar el curs, se’ls enduran a casa).

Plataformes digitals d’aprenentatge: inclou llicències i plataformes digitals.