S’acaba el curs 2020-2021

El passat 22 de juny, vàrem tancar amb l’alumnat un curs escolar atípic i marcat per la presència de la pandèmia. Tot i això el tanquem amb una valoració molt positiva i amb una rialla d’orella a orella. L’alumnat va gaudir d’allò més aquest últim dia. Alguns grups van aprofitar per acomiadar-se amb un bon esmorzar a l’aula i alguns varen sortir a fora per tal d’interactuar amb l’entorn més proper.

A continuació es va fer l’entrega, per part de l’Isabel Fernández, la nostra directora, dels diplomes que acrediten el pas pel centre durant aquest curs 20-21. També es va fer l’acte de comiat de l’alumnat que el curs vinent començarà un nou camí, esperem i desitgem que us vagi molt bé!

Per concloure l’acte vàrem acabar el matí i el curs, amb unes bones “ballaruques”, que tant ens agraden i ens alegren la vida.

Us desitgem que passeu un bon estiu i que aprofiteu per descansar.

Ens retrobem al setembre amb les piles carregades!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *