Gimcana aquàtica

El passat dilluns 21 de juny, amb motiu de la celebració de fi de curs, l’equip docent de l’escola va organitzar una gimcana aquàtica per gaudir d’una jornada especial amb tots els alumnes, després d’un any tan peculiar.

Com podreu veure a les fotos, vam participar en diverses proves passades per aigua: pescar aneguets, llançament de globus, bitlles d’aigua, relleus d’aigua, cursa de globus…

I mentrestant, per amenitzar, vam ubicar una zona d’esbarjo amb música i amb la dinamització de la nostra “speaker”, ambientada amb bombolles de sabó, que com us podeu imaginar, resultava superestimulant!