Juguem amb cordes

El projecte musical orquestral “Jugant amb Cordes” de la nostra escola, després de mesos de paciència continguda es reinicia aquest curs. Jugant amb cordes procura aportar eines i instruments de creixement personal i de l’entorn per mitjà de l’aprenentatge del violí i el violoncel aprenent a tocar el violí o el violoncel dintre l’horari escolar. L’experiència atén a objectius socioeducatius i artístics. Així, els resultats no només responen a qüestions tècniques instrumentals sinó que tenen una repercussió estretament vinculada al desenvolupament de competències personals i emocionals així com hàbits d’escolta, de respecte i de treball en equip. La comunitat educativa és el principal actor considerat perquè inclou el triangle escola, família i context.

Aquesta proposta artística, actua com a motor creatiu que reforça positivament la imatge col•lectiva del grup afavorint així la gestació d’un sentiment d’identitat i incrementant l’autoestima dels seus destinataris, factors decisius per a l’èxit escolar, la cohesió i la creació d’oportunitats.

El Projecte Jugant  amb cordes neix el 2016 impulsat per l’Ajuntament Sant Feliu de Guíxols, a través de l’Escola Municipal de Música.

Amb energia acumulada i amb moltes ganes, els nostres petits músics de 5è i 4t, així com l’equip Carolina, Cristina i Josep Ramon a més de la incorporació d’en Jordi, seran els protagonistes del Jugant amb Cordes 2020-21.