Visita Escola de Música

Els grups de 2n hem rebut una visita molt especial i, a més a més, hem pogut experimentar com es toca un instrument d’allò més curiós. Dins l’àmbit de l’educació artística, la música i la dansa representen una branca molt important per al desenvolupament dels alumnes.
Gràcies a l’Escola de Música de Sant Feliu de Guíxols ens hem pogut apropar, d’una forma vivencial, a tot el que envolta la cura dels instruments, les particularitats de cadascun i de la tècnica necessària per tocar-los.
L’instrument protagonista de la visita, ha estat de la família de vent. Dins d’aquesta família trobem, per exemple: El fagot, el clarinet, el clarinet baix, el contrafagot, l’oboè, el flautí o el saxòfon. Però la protagonista de la visita, ha sigut la Flauta travessera. Després d’una demostració, fins i tot hem pogut tocar aquest instrument… I tampoc se’ns ha donat del tot malament!