Una visita molt especial!

A l’escola hi ha alumnes que tenen grans històries per explicar, la setmana passada un d’ells, en Samir de 4t, va voler visitar les dues classes de 1r per explicar-nos la seva.

En Samir feia setmanes que preparava un mural i una explicació sobre l’orella i, més concretament, sobre el funcionament d’un dels nostres sentits: l’oïda. Quan era més petit, a en Samir li van detectar un problema auditiu després de realitzar-li diverses proves. Ell mateix ens va explicar tot el procés, què és una audiometria, en què consisteix aquesta prova i quins van ser els resultats.

Actualment els audiòfons sempre acompanyen en Samir, ell mateix ens va explicar les diferents parts que tenen, la cura que s’ha de tenir d’ells i com l’avisen quan s’estan quedant sense piles, entre moltes altres coses interessants. Els alumnes de 1r vam quedar molt sorpresos de la gran explicació que ens va fer i també vam tenir la possibilitat de fer algunes preguntes: quants jocs d’audiòfons tens? A quin lloc de l’aula escolta millor? Quins recanvis portes o tens? Etc.

Per acabar aquesta visita, les nenes i els nens de 1r van voler preparar una sorpresa. Cadascú va realitzar un dibuix dedicat a en Samir com a mostra d’agraïment. Va ser una visita genial, moltes gràcies, Samir!