Primera setmana superada

Ja hem passat la primera setmana de curs i ens hem de felicitar tots plegats perquè ha anat prou bé…. Hi ha hagut nervis, incerteses, emocions a flor de pell, però el que més hi ha hagut són ganes de tornar a l’escola, a l’aula i a compartir l’educació amb els nostres alumnes.

Aquest serà el curs COVID, sens dubte, i hem d’aprendre a conviure d’aquesta nova normalitat, d’aquestes mesures de seguretat (mans, distància, mascareta) que ens permetran poder fer un curs de la millor manera possible. Les mestres i els mestres hi estem plenament abocats, il·lusionats; els alumnes alumnes engrescats de poder tornar a compartir amb els companys; i les famílies, pel que ens heu anat dient, agraïdes d’aquest certa normalitat.

Entre tots farem possible que aquest curs vagi endavant. Molta sort per a tothom.