Pla de millora d’oportunitats educatives

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ha posat en marxa un Pla per fomentar les oportunitats educatives dels alumnes de la nostra escola. El darrer any hem patit una situació difícil amb la pandèmia i el confinament i tenim la voluntat d’ajudar als nostres alumnes i a les famílies a assolir un nivell de formació i coneixement adequat per aconseguir un bon nivell educatiu.
Des del Baldiri Reixach us oferim tota una sèrie d’activitats gratuïtes en horari extraescolar que començaran el dia 1 de març i acabaran el 31 de maig. Donada la situació de pandèmia aquestes activitats es portaran a terme en grups bombolla i haurem d’adaptar-nos a l’hora d’organitzar els grups.
Aquestes activitats són per a tots els cursos, des de P3 fins a 6è i són les següents:
P3, P4 i P5: activitats de circ.
1r i 2n de primària: iniciació a la robòtica
3r i 4t.de primària: activitats a la natura
5è i 6è: anglès.
Per poder participar en aquestes activitats haureu d’omplir un formulari que us enviaran els tutors/es per Dinantia.