Nou equipament esportiu de l’escola Mn. Baldiri Reixach

Els alumnes de l’escola Mn. Baldiri Reixach han rebut un nou equipament esportiu. Hem volgut regalar un pantaló i una samarreta amb el logotip de l’escola per fomentar el sentiment de pertinença a un col·lectiu, a una escola, a un barri. Tots plegats hem de sentir-nos orgullosos de pertànyer a l’escola Baldiri Reixach que, amb la seva diversitat i complexitat, és un reflex de la nostra societat, plural i diversa, on hi tenen cabuda totes les cultures, totes les creences.

Volem convidar a totes les famílies formar part activa de la nostra escola: veniu, participeu, col·laboreu en l’educació dels vostres fills i filles. Ho fem pel seu futur i pel futur de la nostra societat i del nostre país Catalunya.