Nou equip directiu

A partir del dia 1 de juliol de 2022 ha entrat un nou equip directiu a l’escola Mn. Baldiri Reixach. L’encapçala com a director en Joan Casamitjana, acompanyat de la Mercè Albertí que assumeix les funcions de cap d’estudis i d’en Xevi Garcia que ha esta nomenat secretari d’aquest nou equip.

El motiu d’aquest relleu al capdavant de la direcció de l’escola ha estat per la jubilació de la fins ara directora Carmen Gros. La Raquel Bigas i la Pilar Llorca també han cesat de les seves funcions.

Per tal de presentar el nou equip directiu a les famílies del Baldiri Reixach es va celebrar fa un dies una assemblea de l’AFA on el nou equip directiu va presentar les línies generals del seu projecte educatiu i va mostrar els projectes que es portaran a terme a partir del nou curs escolar 2022-2023. Us deixem la presentació que es va projectar en aquesta assemblea de l’AFA i que es permetrà veure a grans trets els projectes presentats.

Assemblea AFA – Presentació Nou Equip Directiu