Let’s clean up Europe!

Del 3 al 7 de maig els alumnes de l’escola Mn. Baldiri Reixach hem estat participant de la campanya Let’s Clean Up Europe.
Hem treballat a l’aula el nostre entorn, la natura, el respecte pel medi ambient i hem conclòs amb una campanya de neteja de l’entorn de l’escola i de la platja de la nostra ciutat.

Us volem ensenyar tot el que hem recollit, tota la brossa, llaunes, plàstics, vidres… de tot, hem trobat de tot llençat per l’entorn natural.
Tot això ens ha fet adonar que encara ens cal molta educació per entendre la importància de conservar el medi ambient, el nostre entorn més immediat. Només en tenim un i si no el conservem algun dia ho lamentarem de debò.

Aquí podeu veure les imatges d’aquesta gran campanya que hem portat a terme.

15 d’abril de 2021

Els alumnes del Baldiri Reixach participaran a la la campanya Le’ts Clean Up Europe!

És una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

Tots els alumnes del centre aniran a recollir deixalles en diferents punt de la nostra ciutat.

L’activitat tindrà lloc el proper dia 7 de maig de 2021

Us animem a tots a participar-hi amb nosaltres.