La Castanyada al Baldiri

El divendres 3 de novembre els i les alumnes de l’escola vam poder gaudir d’una diada divertida, entretinguda, intentant mantenir les festes tradicionals i populars del nostre entorn.

Durant el matí es van portar a terme diferents tallers internivells amb l’objectiu de fomentar la cohesió, entreteniment, compartir estones amb els companys i companyes, juntament amb els/les mestres que ens acompanyaven als tallers.

Els nois i noies de 6è van ser els encarregats de dinamitzar i presentar els tallers que estaven repartits a diferents espais de l’escola. Entre tots i totes vam aconseguir viure grans moments.

A la tarda, tots els infants de l’escola, ens vam trobar al pati per ballar la  cançó “La rumba de les castanyes” i menjar castanyes.

Us convidem a veure el recull d’imatges de la Festa de la Castanyada’23.

Feu clic aquí: Imatges Castanyada’23