Comencen les classes de català per a famílies

Avui dimecres 5 d’octubre han començat les classes de català adreçades a les famílies de l’Escola Mn. Baldiri Reixach.

Degut a l’èxit de la convocatòria hem hagut d’oferir 2 dies de classe de català, els dimecres i els dijous, en horari lectiu de 15:00 a 16:30h. Han estat més de 40 famílies que s’han interessat per aprendre català.

D’aquesta manera, des del Baldiri Reixach fomentem l’ús social del català alhora que afavorim l’educació dels fills i filles d’aquestes famílies, que amb una mica més de coneixement de la nostra llengua podran atendre i ajudar els seus fills en la seva escolarització.

Aquesta és la primera d’un seguit d’iniciatives que pretenen millorar la cohesió social del nostre centre. Properament oferirem a les famílies un cicle de conferències sobre educació emocional, salut, alimentació… Elements de la vida quotidiana que ens han de fer més fàcil l’educació dels infants.