L’Aya Zouhry i l’Anastasiia Sevchuk guanyen la fase comarcal del Certamen de Lectura en Veu Alta

L’Aya Zouhry de 6è i l’Anastasiia Sevchuk de 5è en la categoria d’aula d’acollida, han guanyat la fase comarcal del Certamen de lectura en veu alta i passen a la fase territorial.
Des del Baldiri Reixach les volem felicitar per aquesta gran feina i per les bones lectures que han fet que siguin les guanyadores de la comarca del Baix Empordà.
Ara toca continuar treballant i preparar molt bé la següent fase territorials, que estem convençuts que les nostres guanyadores faran un gran paper i faran unes bones lectures.
Aquí teniu els vídeos de les lectures que l’Aya i l’Anastassia van fer.

L’Aya Zouhry participava a la categoria Grumets verds (cicle superior de primària) i va llegir un fragment del llibre “Pau Casals i el noi que tocava el violí” de Jordi Sierra i Fabra.

l’Anastassia Sevchuk participava a la categoria Timoners (aula d’acollida CS de primària i 1r i 2n d’ESO) i va llegir un fragment del llibre “L’Anticlub”, d’Àngels Burgas.

A les alumnes de l’escola que van participar i a les que van guanyar se’ls va reconèixer amb un Diploma de participació al Certamen de Lectura en Veu Alta.