Extraescolars curs 21/22

Com cada any des de l’AFA us oferim un seguit d’activitats extraescolars i aquí en teniu tots els detalls:

Activitats organitzades per l’Esquitx:

• Zumba: danses i jocs musicals (15€/mes)
  • Fubtol sala: iniciació a l’esport i reglament del futbol sala. Educació en valors: treball en equip, respecte, cooperativitat, empatía, esforç,… (15€/mes per un dia a la setmana; 25€/mes per dos dies a la setmana).
  • Tambors: iniciació a la percusió i seguiment de ritmes amb tambors de carrer. (15€/mes)
  • Club de màgia: iniciació a la màgia i cartomàgia. (15€/mes)
  • Classes de reforç: espai per fer els deures i dubtes sobre diferents matèries (matemàtiques, ciències i llengües). (15€/mes 1 dia a la setmana; 25€/mes 2 dies a la setmana; 35€/mes 3 dies a la setmana)
  • Pintura: activitat d’experimentació amb pintura i diferents tècniques de dibuix i art plàstic. (15€/mes)
  • Multiesports: jocs esportius i moguts a través de l’iniciació a diferents esports. (15€/mes)
  • Hort urbà: creació de diferents horts i tècniques de plantació. (20€/mes)
  • Padel. Iniciaciació i perfeccionament del Padel. (15€/mes)
  • Casalet. Activitats lúdiques i de lleure per als més petits. (15€/mes 1 dia a la setmana; 25€/mes 2 dies a la setmana; 35€/mes 3 dies a la setmana; 45€/mes 4 dies a la setmana; 50€/mes 5 dies a la setmana)

Més informació (horaris i preus de les activitats i els preus de l’Esquitx clicant aquí

Iniciació esportiva (Club Bàsquet Sant Feliu)

Activitat per a nens i nenes amb l’objectiu d’aconseguir una aproximació a les diferents pràctiques esportives.
Aquesta activitat té com a finalitat que, mitjançant la pràctica de diferents esports, el nen/a desenvolupi la psicomotricitat, la coordinació i el control del cos en general. També es potenciaran valors com el respecte, solidaritat, col·laboració, participació, esforç i treball en equip.
Partint del bàsquet com esport base, iniciarem la pràctica de d’altres esports d’equip: futbol, hoquei, handbol, beisbol, etc.
De manera opcional i gratuïta s’ofereix un segon dia de extraescolar al pavelló de la Corchera: Els Dilluns de 17:15 a 18:45.
A partir del mes de gener, participació en les Trobades de Bàsquet organitzades pel Club Bàsquet Sant Feliu entre les diferents escoles de la província.

Grups: De P3 a 2n
Dies: Dilluns de 17:15 a 18:45 (pavelló Corchera); Dijous de 16:30 a 18:00 (Escola Baldiri)
Preus: 15 € al mes
Mínim 7 participants

Més informació en aquest enllaç o al telèfon: 686 90 65 87 (Xavi Costa)

Inscripcions Bàsquet

Karate per a tots

Pre-Karate per als més petits P3, P4, P5. Dimarts de 12:30 a 13:30

Karate Infantil (1r a 6è). Dimarts i dijous de 16:30 a 17:30

Professors: Oriol Maura i Sílvia Mora

Preus: 1 dia a la setmana 10€/mes; 2 dies a la setmana 15€/mes.

Inscripcions de Karate al telèfons: 972.32.11.46; o 659.69.68.42, o bé al correu electrònic: dojosanfeliu2000@hotmail.com