El nadal a Cicle Inicial

Els nens i nenes del Baldiri, ja fa uns dies, van rebre la visita d’un vell i recurrent visitant les dates de nadal, el Tió. Durant els dies previs al nadal, els nenes i nens de tota l’escola l’han estat cuidant i alimentant per arribat el dia, i el Tió ho consideri oportú, començar a cagar regals per a tothom.

Després de cantar la tradicional cançó, el Tió ha reconegut la bona feina de tots els nens i nenes de cicle inicial oferint regals per a tots ells.

Cal agrair al tió que es va esperar al gener a l’escola a que el curs de primer B (que havia estat confinat) el pogués cagar també.

A banda del Tió, també vam preparat les postals de Nadal amb molta il·lusió i entusiasme, amb poema inclòs. També, després de molt assaig, vam realitzar la cantada de nadales, amb la novetat de la introducció dels carillons, i va quedar d’allò més bé.

Un cop acabat aquest primer trimestre, és hora de carregar forces i il·lusions per encarar el nou any, que ben segur estarà ple d’emocions i nous aprenentatges.

Us deixem un àlbum amb les fotos del Tió.

ÀLBUM FOTOS TIÓ