Concert “Juguem amb cordes”

El dijous 18 de gener de 2024 els alumnes que participen al projecte “Juguem amb cordes” ens oferiran un petit recital de les peces musicals que han estat aprenent durant aquest primers mesos de curs.

A les 9:30h del matí totes les famílies esteu convidades a venir a gaudir d’aquest espectacle, en el qual podrem veure com gaudeixen els nostres alumnes de poder tocar violins i violoncels.

Aquest projecte “Juguem amb cordes” és possible gràcies a la col·laboració de l’Escola de Música de Sant Feliu de Guíxols, i concretament gràcies al professor de l’escola de música Josep Ramon Llobet, que va iniciar el projecte ja fa una colla d’anys i que ha fet possible que els nostres alumnes puguin gaudir de la música i dels instruments que, en molts casos, no hauria estat possible.