Cicle Inicial – Excursió al Zoo de Barcelona

Després de l’excursió al Mas Bes, l’alumnat de Cicle Inicial hem anat al Zoo de Barcelona per veure i conèixer els animals que fa setmanes treballem a l’escola. A la visita al recinte, ens han explicat com és el dia a dia del Zoo, quina és la seva funció en la cura i preservació de fauna en perill d’extinció, quines cures específiques té cadascun dels habitants del zoo, i fins i tot, hem pogut conèixer les “habitacions” de les girafes.
A banda d’aquesta visita guiada, també hem pogut veure un gran nombre d’animals. Des de grans mamífers vertebrats com elefants, girafes, lleons, tigres… Una gran quantitat de rèptils i amfibis dins del terrari, ocells de tota mena i també un gran nombre d’invertebrats.
En definitiva, una excursió que ha permès aprendre d’una manera vivencial i lúdica on l’alumnat s’ho ha passat d’allò més bé! IMATGES