Batecs per la Pau

Com cada mes de gener el dia 30 es celebra el dia de la Pau, i des del Baldiri Reixach sempre ho hem commemorat d’una manera o altra. Enguany que no es possible trobar-nos, concentrar-nos tots a la pista de l’escola per fer un acte conjunt de tots els alumnes ho hem volgut expressar amb cor, amb l’òrgan que més bé representa els nostres sentiments i la nostra estima vers els altres. Desitgem que els vostres cors i els nostres bateguin per la pau, per la concòrdia entre els nostres alumnes en particular i a tota la societat en general.

La Pau, la concòrdia i l’harmonia entre la gent ha de ser present cada dia no només aquest assenyalat Dia de la Pau. Estem segurs que amb petits gestos com aquests tots plegats en som cada dia més conscients.

I els nostres cors també bateguen amb el desig que mica en mica deixem enrere aquesta maleïda pandèmia i ens puguem tornar a abraçar i a estimar.