Aya Zouhry guanyadora del certamen de lectura en veu alta

L’alumna Aya Zouhry de 6è ha estat la guanyadora del Baldiri Reixach en el certamen de lectura en veu alta i s’ha classificat per participar a la fase de semifinals del Baix Empordà.

Les altres finalistes de l’escola, Romaysa Boulouim, Amira Massaoudi, Anna Oleskiv, Yasmina Hadouch i Sara Chiguer també van fer les seves lectures  a un gran nivell, fent que la decisió del jurat hagi estat realment difícil i complicada. A totes elles l’enhorabona per la gran feina que han fet.

Aquesta propera setmana l’Aya Zouhry haurà de llegir un altre text del llibre “Pau Casals i el noi que tocava el violí” de Jordi Sierra i Fabra, que haurem d’enregistrar en vídeo i enviar-lo per participar a la semifinal comarcal del Baix Empordà.

Estem convençuts que l’Aya té moltes possibilitats de guanyar aquesta nova etapa. Li desitgem molta sort.