Benvolgudes famílies,
El passat 28 de maig els nens i nenes de 2n vam assistir a la Fira Faig a Sils. La Fira FAIG és l’esdeveniment de cloenda del programa d’innovació educativa FAIG (Fent per Aprendre, Imaginant Globalment), impulsat pel Departament d’Educació de Catalunya a través del CESIRE.
Allà vam presentar el nostre projecte FAIG: Caminem amb els 5 sentits i, també, vam tenir l’oportunitat de veure altres projectes d’escoles d’altres pobles. Entre tots/es vam passar una bona jornada plena d’aprenentatges, motivació i fent xarxa.
A banda de fer referència a tot allò relacionat amb coneixement del medi natural i social, també hi entraven en joc la plàstica, la robòtica i la llengua catalana.
