Tria bo, tria sa

Els alumnes de tercer estem treballant l’alimentació saludable i  hem anat al Caprabo a portar a terme l’activitat “Investiguem a Caprabo”. Hem estat una horeta pel supermercat per tal de superar els 4 reptes que ens han proposat.  Aquesta activitat forma part del projecte Tria bo, Tria sa que  pretén conscienciar l’alumnat sobre la importància que l’acte de la compra té en la salut i en l’entorn.

Els alumnes de quart també hem anat  al supermercat Caprabo a fer una activitat sobre hàbits saludables i consum responsable. Abans de la visita, els alumnes hem fet un treball en grup que ha consistit en elaborar el menú de tot un dia, amb  la llista de la compra corresponent , tot tenint en compte la piràmide alimentària. Una vegada al supermercat, una nutricionista ens ha informat sobre hàbits  saludables ( alimentació, esport…) i sostenibilitat (productes de proximitat i temporada). Tot seguit hem agafat els carretons i hem comprat el que havíem escrit a la nostra llista de la compra. Hem hagut  de vigilar amb els envasos, l’etiquetatge i  el preu, ja que teníem un pressupost fictici de 50 euros. Ens ho hem passat molt bé  i ha estat  una experiència molt interessant i divertida.

Us podem assegurar que a partir d’ara comprarem diferent!

Aquí podeu veure alguna foto més de l’activitat.