INVENTEM PERSONATGES!

A l’escola de l’hospital vam fer escultures de persones amb fustes. Cadascú va crear un personatge  com volia: amb diferents formes i característiques. Després, a l’acabar , ens vam fer una foto amb la nostra escultura. Aquestes escultures quedaran exposades al final de curs al passadís d’exposicions de l’hospital.

Karim (16a)

M’estava fent el tractament que em faig setmanalment, quant de sobte va entrar la Roser , que és la professora de l’escola de l’hosital i ens van convidar a fer aquesta activitat juntament amb els nostres pares. Em va encantar va ser super divertit!

Janina (16a)