Dia de la DONA – 8 de març

Avui és 8 de març, és a dir, el dia de la dona. Per aquest motiu, des de l’escola de l’hospital hem estat fent una recerca de frases de dones importants de totes les branques de la societat com a homenatge a totes elles i hem decidit escriure alguna d’aquestes frases en format mural per decorar el passadís. Nosaltres hem partit  de la infografia que havien fet a l’escola  companys de l’any passat (Iris, David, Isabella, Ramon, Joan B, Geovanna ), però li hem  afegit altres dones i més frases. També l’hem decorat una mica més al nostre gust. A més a més, hem fet un cartell amb una de les nostres frases preferides, aquesta l’hem escollit entre tots els companys i companyes que hem treballatdins de l’aula de l’hospital Germans Trias i Pujol. La frase que hem escollit és una de la Roseanne Barr: “EL QUE ENCARA ENS FALTA APRENDRE A LES DONES ÉS QUE NINGÚ ET DONA PODER, SIMPLEMENT L’HAS DE PRENDRE TÚ”,  i ens ha agradat  perquè pensem que té molt significat per a les dones, i és una realitat que encara avui en dia no es compleix del tot. Pensem que actualment hauria de canviar, ja que les dones som totalment capaces de fer les coses pel nostre compte. Només nosaltres tenim el poder de manar sobre nosaltres mateixes.

Estem molt contents del resultat final tant de la infografia com del cartell. I desitjem que també us agradi, ja que l’hem fet amb tot el nostre cor.

Fet per: Edurne D.(15), Ivan R.(10a), Abril N.(11a)

Feu més gran la infografia

1. Olimpia

M’agrada molt la frase que heu triat i el resultat de la feina feta. Una felicitació extra per la infografia i tots els pensaments que tanca.

2. Rosa+B.

Enhorabona per la feina feta.

M’ ha agradat molt la infografia….m’ he distret una bona estona.

Un homenatge ben maco a la dona.

Seguim!!!