EL DESGLAÇ (TALLER 1 i 2)

Avui 27 de febrer  hem vingut per fer analítica i ens hem trobat una sorpresa. Hi havia taller ! Hem fet escultures. La Fatumata n’ha fet dos sobre les paraules FRED i el FRÀGILl, Hem escollit diferents materials, per exemple una ploma, pompons y “lentejuelas” de colors  per representar  la fragilitat. En canvi pel fred hem usat filferros,  “tuercas” i paper de alumini. M’ha agradat fer l’ activitat, m’he divertít molt y gràcies por portar tots els materials. FELIÇ CARNAVAL.

Jalilu, Fatumata.

A  mi m’ha  agradat  molt  fer  un  iceberg  amb  coto  i  fil  ferro també  hem  fet  aigua  un  tauró  pingüí  i  una  orca.     Laia  melendo  Vicens  8  anys.

Avui estava  amb la doctoraYanina i només  tenia ganes  de  venir  a l’escola  de l’  hospital perquè  la  Roser  m’ ha  dit que hi havia un taller.     M’ho  he passat molt bé.    David (7 anys)

Ahir dimeres 6 de març vam fer un taller amb unes noies que son de TIRETADES ‘’Art al hospitals ‘’. Primer vam repintar un quadre que estava a la porta d’entrada de l’hospital perquè amb el sol s’havia descolorit. Va ser molt xulo.Després vam col·locar en forma de quadre les escultures que havien fet altres nens al taller de l’altre dia.. A mi em van agradat molt les estàtues.

Firmat : Leire (8a)