Un escriptor ens visita per Sant Jordi!

Gràcies a la inicitiva del ClijCAT (Consell català del llibre Infantil i Juvenil) per celebrar Sant Jordi a l’hospital hem rebut la visita a la planta de Pediatria de l’escriptor PAU JOAN HERNANDEZ. També havia de venir l’ OSCAR CLIMENT (il.lustrador) però finalment no hi va poder assistir.

Alguns nens us expliquen com va anr el dia i també hi podreu veure un tastet de la seva visita en forma de muntatge de fotografies. Esperem que us agradi.
Roser “la profe”

Avui a l’escola del hospital ens ha visitat un escriptor, en Pau Joan Hernàndez.
Li hem preparat durant la setmana unes preguntes.
I avui les hem pogut grabar i ens ha contestat totes les preguntes. Ens ho hem passat molt bé. També ens ha dedicat uns llibres: El presoner del Casal del Diable, Els que caminen pel foc…
Ha estat molt interessant i hem après moltes coses.
(Adrià i Esteve)

Jo estava a la meva habitació, molt trist per que m’anaven a fer una prova. De sobte, va venir un escriptor, es diu Pau Joan Hernández, i em va regalar un llibre i després em vaig posar molt content.
Gràcies Pau.
Jahanzeb 12 anys

Aqui hi podreu escoltar l’entrevista completa.