EL DIMONI DR. RUTI ROCK

Aquest curs des de l’escola de l’hospital  hem volgut participar per primer cop en la diada que es celebra a Badalona de la Cremada del dimoni. Com ja us explicaran la Zoe i el Roger el nostre dimoniés un metge… El DR. RUTI ROCK.. Vull agrair com sempre al personal de l’hospital i al voluntariat de la Creu Roja la seva col.aboració, concretament a la Carmina i a la Núria (infermeres) que li han posat la via al nostre dimoni i a l’Olimpia (voluntària) que ens ha dissenyat aquest superdimoi.

La Zoe i el Roger us ho expliquen

El dimoni l’hem fet  a partir de les idees que sortien dels  dibuixos dels nens i nenes hospitalitzats a l’hospital Germans Trias i Pujol, conegut com a “Can Ruti”. Al final han quedat que es seria un dimoni doctor amb un pal de sèrum com a ‘’guitarra’’ amb una via a la mà.

El nostre dimoni té la pell de color vermell. Té les dents en forma de triangle i el nas com un moniato, els ulls de color negre i les orelles punxegudes. Al cap té una gorro quirúrgic de colors: groc, taronja, lila, blau cel, rosa i blau fort itambé  té una tirita enganxada. Porta una bata de metge de color blanc, una samarreta de color verd, un cinturó de color plata i negre i uns pantalons de color blau marí amb una cadena de color groc or. Els pantalons els té moguts com s’estigués movent però no porta

sabates.  El pal de sèrum es de color plata, la pota la té de color blau marí i les rodes de color negre. La Roser “la profe” ens ha explicat que en aquest  dimoni li ha posat el nom de DR. Ruti Rock. Com que estem en un hospital el dimoni és un metge, peraixò es diu Dr (doctor), Ruti de Can Ruti i Rock perquè amb el pal de sèrum feia i fa com un ‘’Rocker’’.

El divendres 10 a la nit es cremarà a la platja de Badalona juntament amb els altres dimonis fets pels nen i nenes de les escoles de Badalona.

La Zoe i jo  no coneixíem aquesta tradició perquè jo visc a Cabrils i la Zoe a Santa Coloma.

A la Zoe i a mi ens ha agradat molt fer això, us animem a anar-hi!!!!!!!!!!!!!!!!

Roger Gómez-Centurión (10 anys) i Zoe Cano (8 anys)

Aqui unes quantes imatges del procès de creació.