DENIP 2020 (Dia Escola de la No violència I la Pau.)

Avui, dia 30 de gener, celebrem el DENIP: el Dia Escolar de la No violencia i la Pau. Per aquesta activitat hem fet un cartell interactiu on-line on hem fet el recull de totes les activitats relacionades amb aquest dia tan important per la humanitat i que se celebra el dia de l’aniversari d’una gran persona: Gandhi. Hi podreu veure un video de la història de Ghandi i un QR on escoltareu una cançó que li agrada molt al Mohamed.

Avui hem anat passant per les habitacions i hem proposat al personal que treballa a la planta de Pediatria i a les famílies que escriguin en un pos-it la resposta a la pregunta: QUAN TANQUES ELS ULLS I PENSES EN LA PAU… QUÈ HI VEUS? La Louiza, la Clauida i la Irene han fet uns dibuixos molt bonics.

Hem fet un mural al passadís perquè tothom ho pugui veure.

Si cliqueu aquesta imatge podreu accedir a tota la informació. És un mural interactiu.

Isaac O (14 anys)