CARNAVAL 2022

Ja ha arribat el Carnaval. Aquest curs, com que estem treballant la COMUNICACIÓ,  hem decidit disfressar-nos amb icones de la comunicació visual: emojis, xarxes socials, senyals de transit. Des de la Unitat d’Atenció a la Ciutadania (UAC) ens han fet arribar unes diademes que, des de l’escola, i amb la inestimable col.laboració del voluntariat de la Creu Roja hem anat decorant amb aquestes icones per tal de poder repartir-les el dia de Carnaval entre el personal de l’hospital, nens, nenes i familiars. La Fundació Theodora, a través del Dr Pascualón ens han arribat uns nassos de paiasso molt bonics. La Fundació Enriqueta Villavechia alguns chupa-chups d’heroïs. Les inferemeres de la tarda ens han sorprès amb una disfressa d’emojis molt original. Ha estat molt divertit.
Agraïr  a tothom:  UAC, professionals de la planta,  voluntariat de la Creu Roja, de la Fundació Theodora, Fundació Enriqueta Villavehia,  la col·laboració  en la celebració d’aquest dia. Com cada nou curs escolar ha estat un dia especial!
Aqui podeu veure un petit video sobre la preparació i el dia de CARNAVAL.

1. Olimpia+González

Fa goig veure la complicitat de tot el personal de la planta, sigui quina sigui la seva tasca, en les festes i activitats que es generen tant des de l’aula hospitalària com per iniciativa pròpia. L’atmosfera distesa i festiva que això crea entre els nois i noies ingressats afavoreix enormement en el seu ben estar.
    Endavant, formeu un gran equip!!!