UNA BONA COMUNICACIÓ AJUDA!

La Roser, que es la nostra profe de l’hospital, ens ha dit que igual que a l’escola, des de l’hospital també  estan treballant  la comunicació. El que volen és simplificar el procés comunicatiu entre els professionals de la salut i els pacients que visiten l’hospital. Pensen que si el pacient prepara la visita  es reduirà el temps d’atenció perquè el pacient preguntarà el que té valor per a ell.

Ens recomanen sempre fer aquestes 3  preguntes: 1) QUÈ TINC? 2) QUÈ HE DE FER? 3) PERQUÈ HO HE DE FER?

El què vol l’hospital es què sortim de la consulta amb una bona informació, ordenada i imprescindible per entendre el què ens passa i poder seguir el tractament. Aquí us adjuntem el full de preguntes. (cliqueu la imatge i us la podeu descarregar.)

Aqui teniu també una plantilla per preparar una VISITA VIRTUAL

 

 

 

ESPEREM QUE AQUESTA INFORMACIÓ  US  SERVEIXI I LA UTILITZEU MOLT .

Nacho B.(11a)    Iu Y. (11a)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>