La Roser, que es la nostra profe de l’hospital, ens ha dit que igual que a l’escola, des de l’hospital també estan treballant la comunicació. El que volen és simplificar el procés comunicatiu entre els professionals de la salut i els pacients que visiten l’hospital. Pensen que si el pacient prepara la visita es reduirà el temps d’atenció perquè el pacient preguntarà el que té valor per a ell.
Ens recomanen sempre fer aquestes 3 preguntes: 1) QUÈ TINC? 2) QUÈ HE DE FER? 3) PERQUÈ HO HE DE FER?
El què vol l’hospital es què sortim de la consulta amb una bona informació, ordenada i imprescindible per entendre el què ens passa i poder seguir el tractament. Aquí us adjuntem el full de preguntes. (cliqueu la imatge i us la podeu descarregar.)
Aqui teniu també una plantilla per preparar una VISITA VIRTUAL
ESPEREM QUE AQUESTA INFORMACIÓ US SERVEIXI I LA UTILITZEU MOLT .
Nacho B.(11a) Iu Y. (11a)