QUIN INICI DE CURS MÉS DIFERENT!

No m’esperava que l’inici de curs fos així!

Avui dia 14 de setembre de 2020 comença un nou curs que segurament serà molt diferent.. Diferent perquè estem enmig d’una pandèmia mundial. Les coses canvien per la covid-19, què és un virus que sembla que va iniciar a la Xina i després es va expandir per tot el món.

Les escoles han afrontat aquesta pandèmia amb moltes mesures de seguretat, El meu Institut m’ha informat que les  més importants són aquestes: cada classe entra per una porta diferent. hem de portar dues mascaretes (una posada i un altra per si de cas), el pati està separat per zones i cursos, has de portar el teu propi desinfectant i la teva pròpia ampolla d’aigua. Aquesta és la nova normalitat als Instituts.

Per mi aquest inici de curs és doblement diferent perquè,  a més a més de la pandèmia,  ha arribat mentre  estic ingressat a l’Hospital. Jo m’esperava afrontar aquestes mesures de seguretat a l’institut i no aquí. Per sort m’he trobat que  a l’hospital hi ha un aula per a nens des de P3 fins a 4 d’ESO i pots treballar igualment. Les classes són de dilluns a divendres de 10:00 h  del matí fins a 13:00 del migdia.Quan entres t’has de desinfectar les mans i si portes el teu estoig millor. Aquesta és la nova normalitat als instituts,escoles i escoles d’hospital.

Mohanad Rafik (14 anys)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *