Jocs per l’hospital {-: Som inventors {-:

Hola, soc l’Álvaro.

A l’escola de l’hospital em van demanar que creés un videojoc que tingués relació amb l’hospital. Vaig tenir moltes idees i al final m’he decidit per aquest. Aquí teniu el joc, les instruccions i el que representa cada personatge. Us passo la GRAELLA  que correpon a la descripció dels personatges.

El joc tracta de que ets una nau que ha d’erradicar una enfermetat mortal i has d’esquivar els virus {la nau es controla amb les fletxes del teclat} per no morir. Si agafes una goteta pots dispar als virus per aniquilar-los {amb “a” o espai al teclat} però no disparis si només tens un punt o moriràs. Si tens la sort de poder disparar a les gotes podràs aconseguir una MEGA GOTA. Guanyaràs quan tinguis 100 punts.  SORT!

Cliqueu l’imatge i a jugar!!! :-}

Hola, sóc l’Eduardo, i com que sóc molt bona gent aquí us explico com jugar a un joc que he inventat a l’escola de l’hospital: l’objectiu del joc és agafar els maletins d’emergència i les xeringues per curar una malaltia molt peligrosa, pero compte, no t’infectis o perdràs el joc! També has de tenir compte de que no s’esgoti el temps o tothom morirà.

Si voleu jugar, només heu de clicar la imatge del joc. :-} Aquí teniu la GRAELLA amb els personatges.

1. Francisca

Muy entretenido,un buen pasitiempo.

Y muy buena idea la de despertar las capacidades de los niños en un hospital haciendo asi más llevaderos sus tratamientos

2. Francisca

Muy entretenido,un buen pasitiempo.

Contesta