ENS INVENTEM UN CONTE I… S’ESCOLTA!!!!

Cada curs treballem al voltant d’un tema. Aquest any hem decidit que la temàtica sigui, com no, LA COVID-19. Per això ens va semblar bona idea fer un conte que tingués com a protagonistes els virus i la nostra  7ª Planta de pediatria. AqUest ha estat el resultat! La Norhan i la Laia us expliquen alguna cosa més.   Roser Jove “la profe”

Hola,  com que està a punt d’arribar Sant Jordi us volem ensenyar el conte que hem anat fent entre molts nens i nenes que hem passat per l’escola de l’hospital.  Nosaltres, que som la Laia i la Norhan l’hem acabat de millorar i li hem posat la veu juntament amb el David i el Ziad, la Davinia, l’Ariadna, la Celia i en Pol. Si cliqueu damunt de les frases escoltareu les nostres veus.  ESPEREM QUE US AGRADI  (Norhan 12 anys)

HOLA, SOC LA LAIA I US VOLIA DIR QUE A L’ESCOLA DE L’ HOSPITAL HE AJUDAT  HA FER UN LLIBRE.  RECOMANO LA APLICACIÓ DE BOOK CREATOR.  EN EL CONTE SENTIREU  LES NOSTRES VEUS . LAIA (8 ANYS )