APRENEM NOU VOCABULARI

Per poder passar una bona estona i aprendre nou vocabulari, amb els nens i nenes de l’aula s’ha creat una sopa de lletres anomenada “per poder investigar, 7 paraules hauràs de trobar”. Aquesta sopa de lletres ens permet trobar el nom de les 7 cames que té la nostra Quaresma. A més a més, se li proposa a l’alumnat un repte… “Sou capaços de posar-li el nom que toca a les meves cames? Posa el número del nom que pertoca a sota de cada cama”. Dins de poder gaudir buscant les paraules, l’alumnat també aprèn nou vocabulari interessant per aprendre.

Aquesta sopa la tenen al passadís, plastificada a mida gran per poder tenir l’oportunitat de fer-la i esborrar-la quan els hi vingui de gust.

L’Ariana (9a) va ser l’encarregada d’escriure i posar nom a les diferents potes de la Quaresma.

Si vosaltres també voleu fer la sopa de lletres, cliqueu sobre la imatge per poder-la descarregar.